Συντάχθηκε από Ηλίας Ασπρούκος

Η γενική γραμματεία Δημοσίων Έργων προχωρά στην τοποθέτηση αριθμημένων πινακίδων στους φωτεινούς σηματοδότες του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης. Η πρόταση ανήκει στον συγκοινωνιολόγο Σταύρο Κωνσταντινίδη. 

Τα φανάρια με ταυτότητα εκτιμούν ότι θα εξυπηρετούν καλύτερα τους περιπλανώμενους οδηγούς που ψάχνουν να βρουν κάποιο συγκεκριμένο προορισμό. Με την μέθοδο αυτή δεν θα περιφέρονται ασκόπως.

Έτσι λοιπόν όταν βρεθεί κάποιος σε μια μεγάλη πόλη, όπως η Θεσσαλονίκη και δεν γνωρίζει πως θα πάει σε ένα συγκεκριμένο σημείο, θα αποφύγει τις πληροφορίες από περαστικούς που θα του λένε να στρίψει στο τρίτο ή τέταρτο φανάρι ή του δίνουν για οδηγό κάποιο κτίριο. Έτσι είσαι υποχρεωμένος να μετράς φανάρια, να ψάχνεις κτίρια που δεν τα γνωρίζεις, με όλους τους κινδύνους να προκαλέσεις κάποιο ατύχημα. 

Άλλες φορές χάνεις το μέτρημα των φαναριών λόγω της υψηλής κυκλοφορίας ή άλλες φορές που αφαιρείσαι. 

Έτσι αντί όλων αυτών θα μπορούσαν να σου πουν, να στρίψεις από το φανάρι με το νούμερο 52 και έπειτα από το 63. Η αρίθμηση των φαναριών θα ξεκινά από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» με τον αριθμό «Ο». Θα τοποθετηθούν 385 μικρές, κίτρινες πινακίδες αριθμημένες πάνω από τα φανάρια σε κεντρικούς κόμβους, καθώς και σε επεκτάσεις ανατολικά και δυτικά της πόλης. 

Οι πινακίδες αυτές είναι μια λύση για το κυκλοφοριακό απλή, φθηνή, ενταγμένη στο πλαίσιο της εποχής, με υψηλή πολλαπλασιαστικότητα. 

Φανάρια λοιπόν με ταυτότητα για να μην οδηγούμε στα τυφλά.

Λίγα λόγια για το συντάκτη του άρθρου

Author: Ηλίας Ασπρούκος Email:[email protected]

Προηγούμενο άρθροΠαπαζάχος: Στα επόμενα 10 χρόνια στην Κεφαλονιά θα έχουμε σεισμό 7 Ρίχτερ…
Επόμενο άρθροΟ «Εθνικός Κήπος»του Αιγίου στοιχειώνει ένα κακέκτυπο πρότυπο